Mar 23, 2007

perfect picture

. Mar 23, 2007 .

a'kum kepada semua
" kamo kat mane , do sam xtvts yg buat u motivated "
" ske jln2 , tgh jln2 "

semenjak kita lahir ... sememangnya kita suke kan bnda yg cantik , cun dan sedap mata memandang . bukan pasal tuh tapi pasal gmba / picture
semnjk umi bli kamera nikon tuh byk pulak gmba yg cun2 terhasil dari kamera tuh . apetah lagi bile ham pegang kamera tuh . tambah lagi ngn kamera lomo dier..semua pasal kamera
dalam blog liVe memaparkan bebrapa 'gmba' yg best2..
lain oragn tgk gmba , lain respon nye

" penuh dengan makna aa gmba nie , very mendalam "
" biasa aje..apesal muka dier camtuh? "

tapi paling aku ske
"ko tak paham seni aa!" .. hahah


keindahan ciptaanNya yg sempurna , kita nilai bagaimana? . adakah kita cukup bersyukur?

ppe pon hari tuh aku pergi berjalan2 . bertemu dengn perbualan ini
" uma , awk bawak kamera ? ala..rugi laa .. semua orang tgh ade nie..bukan selalu . kang tak jmp dah "

"dia kate rugi tak bawa kamera . memori ku sentiasa menyimpan kenangan kita bersama.. "


that is so gay~

so selepas aku kantOi 'jln2' aku pulang dgn gumbra , bukan sebab kantoi tapi sebb nie
"hah? knp camnie .."
"kawn saya soh saya jadi rangga"
"ee...pelik"


adeh , lmbat lak nk upload gmba nie

1 comments:

Aliya Khair said...

lawa gamba signboard tuh.. huhu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com