Mar 2, 2007

minta fikir semula~

. Mar 2, 2007 .

a'kum
salam sejahtera kepada semua pengunjung blog
sebut pasal pengunjung..aku juga pengunjung blog2 kamu .. hahhah..dulu selalu tgk dalam kedudukan top blog ukhwah.com pernah juga aku aku cam terpikir..
"wah..ramainyer masuk rumah blog ku.."
hamdulillah..spot paling tinggi aku pernah capai pon kedudukan 13 . tuh pon untuk sehari dua je..seingat aku time raya lepas kots..ntah aa..aku pon tak pasti..hnya smngat untuk keep on going.~
bape ramai yg singgah tak penting..tapi asal tujuan asal bloggin kna tetap .. sebarkan yg baik~


camne nk mula aa.~hmm
kita merasakan kita berada dalam kedudukan yg baik . persekitaran yg tenang , kawan yg baik , tmpt kerja yg ok la..dalam kesenangan tuh kita rasa cukup terkawal .
"mungkin ini lah dia keadaan hidup yg baik"
tapi bile mengetahui lebih mendalam ... kita sedar yg persekitaran yg tenang itu hnya lah topeng , sedangkan ia penuh dgn maksiat dn kemungkaran , 'kawan' yg baik itu telah lama terjebak dalam perkara yg tidak disangka2 , dan kerja yg ok...kerja ok laa~hahah..
kengkadang kita nk aje cakap .. "lagi baik aku tak tahu perkara sebenar" .. tapikita lupe mengetahui perkara sebenar membuatkan kita memilih ... arah mane langkah seterusnya..mengetahui perkara sebenar buat minda kita berfikir apa yg terbaik untuk kita

byk benda aku harap aku tidak mengetahui dan memberitahu . tapi jika aku tidak tahu hal sebenar..bagaimana untuk aku berubah untuk perkara yg lebih baik?..

aku berterima kasih kepada mereka yg menegur aku selama ini...yer aa..sebagai anak muda yg masih mengada hijau dalam dunia bloggin ini mungkin ada melakukan bebrapa kesalahan yg serba sedikit tidak mengikut tatasusila dlam membloggin..
terima kasih dan minta maaf byk2..

"Sehingga aku berkata (kepada mereka): `Pohonkanlah ampun kepada Tuhan kamu, sesungguhnya adalah Ia Maha Pengampun.`
"(Sekiranya kamu berbuat demikian), Ia akan menghantarkan hujan lebat mencurah-curah, kepada kamu
"Dan Ia akan memberikan kepada kamu dengan banyaknya harta kekayaan serta anak-pinak dan Ia akan mengadakan bagi kamu kebun-kebun tanaman, serta mengadakan bagi kamu sungai-sungai (yang mengalir di dalamnya). [surah nuh 10 - 12]
beristighfar bukan sahaja untuk meinta ampun kepadaNya..tetapi untuk keberkatan hidup , waris , dan harta

tgh keje
"uma kamu pi rehat"
sambil tgk2 jam kat komp ... amik kunci keje cek duit..trus off.sampai gerai , belum sempat nk duduk
"uma!.."
dengar tak dengar..buat tak layan..
"uma!.."
member aku sOrang nie..ajak makan skali.berbual lah cam biasa..'lama' tak jmp.semua bz kerja
"aku baru aje lepas usrah..."
cits..tidak mengajak~

cite pasal ajak mengajak , hamz ajak aku untuk pergi jalan2 . pi aje aa sungai memane ...mandi and bergumbira

panjang skit , lama tak bloggin . byk benda kena aku pikirkan semula
byk aku buat salah
"aku tak tahu ... tak bermaksud begitu ..hm..aku minta maaf"
[diedit]
mOga hari berikut menjadi lebih baik

"oma!...bgn2!..esOK amik result"
aku dah tak mahu amik result ke?
dOa untuk yg terbaik .

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com