Mar 2, 2007

dah2 emo lak~

. Mar 2, 2007 .

a'kum
sambil aku tunggu upload gmba , bek aku tulis samthing..
[mmg aa upload lmbat gile..bengang aa!]

lam dah tak dengar lagu jiwang2 nie...rezki aku time aku surf foder dalam pc kat cc~
Micheal Learns TO Rock - All Album
waduh..mmg gile bayang aku~..lama sungguh nk donlod albumnyer..tapi selalu tak ingat..layan jiwang karat aa aku balik~...haha
lagu cam 25 minutes , paint my love , breaking my heart , breaking the rules , someday , sleeping child , u took my heart away..
gile aa..waa.
cam ham selalu cakap bile prasaan nie datang.
"i feel so gay rite now..."


"nie last keje abah.penat dah asyik tukar keje aje...tapi korang kena usaha lebih . abah takkan ade selalu "

aku ingat dulu time aku kecik2 , sOklan yg cikgu selalu tnya . semua jawab senang aje..aku tak tahu aa..selalu tak dapat jawab . aku balik tnya abah aku , dier try paham kan aku , biar aku dapat jawapan yg clear . tapi bile cikgu tnya balik time kat skola , still aku tak yakin untuk jawab . kawan2 aku semua pelik
"eih knp ko tak jawab?..ko tak tahu ke..ko takde masa depan ke?ade pendirian tak nie?"
aku tnya abah balik .. dier jawab
"nnt bile dah besar..buat yg terbaik untuk famili , kerja tetap kerja tapi famili kena utama . kalo abah keje aje..uma takkan jadi soleh baik cam skrang "
aku pergi ke sKola semula..dengan penuh keyakinan..jika cikgu tnya balik..aku dah tahu jawapan aku ape..

"ha! dOl [nma time muda2 dulu] , ape cite2 kamu besar nnt?..kamu nk jadi ape?"

"saya mahu jadi macam abah saya..."

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com