Mar 31, 2007

biasa2 aje

. Mar 31, 2007 .

salam
apa y jadi semalam , semalam punye cite..pandang depan dan terus..

aku bukan sorang lagi

aku pon tak sedar , tapi hari makin pantas , byk hal dan kerja perlu diselesaikan.byk pula perlu aku penuhi .
"ko jgn kate ko penat"
aku blum penat , aku trus ngn usaha dan mencuba . rasa byk ketinggalan . kna catchup skit.
tq smlm..aku cuba~

"nak tak nk , redah ajerlah with a smile " she wrote

hari ni aku tertipu , puas aku datang awal , cit! tipah tertipu . aku mengambil masa terluang ini untuk burak2 ngn geng lama
"weh! makan jOm!"
"tade hal .. datng skrang!"

"eh..apesal cepat sangat datang?"

burak pasal semua benda , best aje . byk benda yg berubah tapi terpulang kat kite untuk terus berpegang pada pendirian . sentiasa hormat orang lain . respek gitu!
"ramai yg berubah bile kuar "
"tapi ade yg sama aje.."

tiada yg hitam atau terlebih putih . semua sama manusia , hamba yg Esa . knp kita perlu nk judge lebih untuk membeza2kan mereka?

"bomar sedap lak sore"
citz!

aku melayan lagu hujan - pagi yg gelap
sungguh aku suke..

mari lebatkan hujan~

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com