Mar 21, 2007

fokus = kenyang

. Mar 21, 2007 .

a'kum
selapas beberapa hari aku surf blog kawan2 aku , serba sedikit aku nmpk cam
"gile aa best blog mereka"
setiap orang ade feveret blog untuk dier surf pastu baru dier tulis samthing dalam blog dier.huhu
beberapa hari ini aku gak hilang fokus , byk bend ayg aku kena buat , aku lupe , aku tertinggal ...
baru balik kerja .. tiba2
"lampu signboard kau tak tutp..len kali tlg bg fokus pd kerja"

Diriwayatkan dari Aisyah katanya:”Nabi s.a.w pernah solat memakai baju bergambar (bercorak-corak). Suatu ketika nabi s.a.w terlihat kepada gambar di baju itu. Setelah selesai solat, nabi berkata:”Bawalah bajuku ini kepada Abu Jahm dan bawa kembali tukaran daripada Abu Jahm. Baju ini melalaikanku sebentar tadi dari solatku.”
(al-Bukhari)
errkk.~

setelah diberi taklimat da peringatan , dia dah bertolak ke tmpt pembelajaran
tnya2 ape nk bawak dok kat hostel . apa sangat ak leh tulung . bgtau aa skit2 pengalaman skola kampung aku tuh ... macam dalam blog nilamkura
"bnyak rupenya kenangan kite bile sebumbung dlu..pehit+manis jadi dak skola dulu..buat cmne pon x mngkin leh kembali masa tuh...kan?ape2 pon aku sgt berterima kasih pada insan yg disebutkan namanye diatas ini..sekurang2 nya aku mampu utk menjadi seseorng pada hari ini." dipetik dari blog nilamkura


gud luk , jgn putus asa , ingat jasa mereka , jgn tinggal solat , minta pada Dia

"weih ma , aku sangat merindui adik ko .. bile dier nk balik? ko tak rindu adik ko ke?"
"lebih baik die kat sana blja dari tgk tv aje tiap hari..jgn blik pon takpe! biar slim!"


Dia shj yg tempt untuk bergantung

" ..... wanas aluka yaqinan shodiqa"


0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com