Mar 8, 2007

harmonize my komp

. Mar 8, 2007 .

a'kum
lama sungguh aku nk update.tapi bile dah usik komp teringat lak kena donlod samthing~
"aku nk cite Cinta Medik , House , PB , gangstarz , bla bla bla"
ingat aku nie tokey torrent ke?..haha..

alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah
walalu pon minggu nie cam agak penat jiwa dan fizikal..tapi skrang aku adda disini dalam keadaan yg sihat dan pening kuat.
cite pasal gangstarz tv3 , mmg satu eye opener bg rakyat mesia yg orang seberang sana semua kretif2..haha.
walaupun infinatez dan flava dedua memenunjukkan kehebatan dalam voicing dan stage control tapi masih ade kekecokkan atas pentas..[bassis infinatez mmg first class!]
tapi group dari indonesia menunjukkan mereka tidak perlu ramai orang dalam satu group tapi mnyampaikan satu presentation yg amat merdu dan bertenaga..dengan kekretifan diluar jangkaan , mnarik minat penOnton.

sudah2..
paling suke kump The Lima , mmg stylo . tiga jejaka tp sOre gempak~
tapi tgk budaya yg dibawa penyanyo luar..mmg agak tidak menyenangkan aa..lelakinye tak tahu aa.tapi perempuannye..agak seksi dan terdedah.persembahan yg mengghairahkan [btul ke nie?]
ntah aa..tutup mata

aku skrang tgh tensen ngn komp aku.
antara masalah yg dihadapi
1 - blie turn off komp atau restart , komp takkan dapat masuk windows balik . kuar gmba Windows tuh lma2...[lma gile] . so komp aku nie dalam sehari..mungkin tutup hnya sekali.time mereka nk pi tido..sebab kalo off..kena tunggu sejam dua baru le on balik

2 - External harddisk tak leh pasang . bile sambung aje . sure dalam masa 30 minit kemudian , komp akan terrestart , dan masalah 1 akan berulang

3 - byk aa prOgram yg .... najis tak berguna..aku pon tak tahu sape install dan ape kegunaannye..kang uninstall ade aje yg amuk~

4 - mungkin ini masalah stremix , tapi nk upload bukan men sukar . nk attach pon lembu lembab gile . kesian kat abah , harituh dier nk upload some documents penting , tapi sebab stremix yg laju perlahan buat hal , so benda tuh kena buat berulang2..
tak habis2 ngn Connection Reset..

camtuh lah..byk sangat donlod hardisk pon nk penuh..kang aku burn~..tunggu boss balik dari sarawak~

dalam mtv someone will ask X to pimp his ride..tapi aku..
"plz pimp my komp!!.."

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com