Mar 17, 2007

open memori

. Mar 17, 2007 .

a'kum [mulakan dengan bismillah]
inagt datang kerja hari nie bz , tapi tgk kak lin pOn melepak tgk AF..
aduh..
tapi tak per..lain hari , lain rezki

semalam aku dapt call
"a'kum , uma datang tak nie? , saya tunggu korang datang nie.."
terlupa lak aku kat open haouse umah ina , selepas call kawan2 , rame2 konvoi..
sampai aje member pon baru sampai ... teringat memOri lama2

"ma , aku benci ko , tapi aku still kawan ko " sambil gelak
lawak aje..

"ko tgk tuh yeb , time dier nek kete ko , dier baik aje tak pernah perli ko . tapi tgk skrang dah nek motor pi skola , selamba aje kutuk ko " rame2 gelak2
[muka bengang , tahan bengang] " errk..argh! ko mmg talam muka! "

[semua blur]

"talam muka ape yeb?"

huhu..


terinagt aku time nie blaja petang2..tiga lelaki misteri~

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com