Oct 14, 2007

tym makan

. Oct 14, 2007 .

a'kum
salam lebaran untuk semua .

baru aje update link . ade tambahan . saje takde keje . semoga semanagt blog!...

pagi lebaran agak sedikit lalOk . cam tak sanggup nk bangun .
"mar! . jOm pi mesjid sat.."
huhu..

jika raya hari jumaat kena solat jumaat aks?

aku mnghabiskan masa ngn pi umah baia . hamdulillah seb bek ade gak pmpuan yg rajin untuk memask . aku pon hnya menikmati juadah . nyum3 .
selepas itu pergi ke mess jmpa semua kawan2 ku yg ditinggalkan dibumi mess ni.

sini takde mesian hall ke ape ke..kite just ade mess . rumah tmpt semua gath . cukup .hahah.
pape pon hamdulillah seronok gak aa semalam .

"tgk gmba raya aku ni..mane gamba raya ko?"
aduh . aku segan nk tgkp gmba . tgkp gmba orang leh aa . huhu . insyllah nnt ade aku bg k.

call umah semalam . cam hectik . bising2 . baru habis solat
burak ngn along . tiba2
"nk burak ngn umi?"
"leh gak"
*burak2
"nk burak ngn adah?"
"tak nk lah...nk buat hal japs ..eh?"
"wasapppp@!.."

aduh..
dan berburak lah aku ngn semua . penat aku burak ngn mereka . nk burak ngn aiman tapi semua tak paham ape dier cakap . hahah .
abah tido . mungkin penat baru balik arabsaudi . nk burak ngn abah!!..huhu
papepon . semua ade umah , mak li pon singgah . wah2 best2

aku sini lepak aje . letak telfon . baring . tido balik . hahah ..
bangun .
"mar..prem exciden moto"
huh!..

1 comments:

nur 'izzat said...

sape yg eksiden bomar??

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com