Oct 29, 2007

busan tapi hepi

. Oct 29, 2007 .

a'kum
salam ukhwah kepada insan ,

hamdulillah , alhamdulillah , alhamdulillah
aku bersyukur dengan perasaan hepi aku ade skrang..

aku selalu tgk kawan2 aku ngn perasaan mereka . marah . bengang . tensen . mnyatakan , and mengharpkan suatu perubahan keadaan agar things jadi lebih baik .

"kan best kalo gini . aduh..tensen"
tak pham...huhu

semenjak aku dOk sini , aku di pesan supya sentiasa ade bnda nk buat , atau aktiviti . kalo tak sure akan mengalami kebosanan yg amat yg mungkin membunuh
"sini busan giole . tgk aa . bukan ade pape . ko tgk angkut ajee aa tiap hari "

huhu .
so baru2 nie aku ikut progrm pi jalan2 pi bukit tinggi . aku just nk rasa benda lain . suasana lain . turun2 bas aje
" wah2 . dapat gak kuar Padang yg busan "

byk program best berlnsung . ngn cuaca gile best . ngn kolam air dari bukit mngalir jernih and sejuk . ngn villa yg gile smart . ngn kawan2 yg gile best . enjoy gile aa . untuk sedikit masa itu . aku mersai keseronokkan . senang gite best aa.. skema pulak ayat .

aku tnya mmbe aku
"ko ok ak .. "
"aku busan aa..busan aa sni "

huh? . busan gaks? . ape lagi ko nk nie? huhu..

kenkadang bukan suasana persekitaran kita . tapi attitude kita . jgn terlalu mudah nk amik tanggapan awal . huhu . awal2 dah putus asa and cakap "aduh..busan" . maka semua akan jadi busan . semua akan jadi tak best .
takkan nk harapkn suasana nk bestkan kamu . kamu kena bestkan apa yg kamu ada . jgn kata sebab sesuatu takde maka tak best aaa semua . bersyukur dengan apa yg kita ada . dan "hav fun wif it "

"ko tak leh nk bergantung kat orang sangat"

hahah .
aku bersyukur sangat2 .. aku hepi .

sampai umah retak aku .
"uma , plz makan byk skit . kamu makin kurus . tuh laa hepi sangat . "

alex nk jadi gemuk!!!

2 comments:

iXa said...

payahnye nak komen kene klik itu ini dan ini itu.

nak gemuk? amiklah lemak saya. errr...

[ AlexumaR ] said...

huhu..

errr...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com