Oct 25, 2007

exam mode

. Oct 25, 2007 .

a'kum semua . rasa cam lama lak tak usik komp nie . laptop pon dah elok . kerja buleh jalan
"plz gna laptop sebaiknya k"

aku mengucapkan selamat exam kepada semua rakan bloG
"hati2 ketika menjawab,anda mampu mengubahnya. .."
hahah...

sempat tgk gmba raya . aiman so cute . so clever . hm..
hahah .



habis semua member dah balik dari cuti raya kat mesia . baru aje mula kelas . aku terdengar bisikan2 gossip
"2 minggu agi .. "
"tak laa.. 3 minggu agi "
aku pon dengan sengaja mncelah
"ape kes?"
"cuti .. nk balik mesia .."
"huh?"


wah2 . budak2 nie . takleh senang dok kat sini . pikir nk balik aje . huahua . mungkin mereka ade mesin cetak cash blkang umah . huhuhu
nnt aku bli satu gak ..

"umah aku mungkin nol aa . aku lepak umah ko nnt leh . smua blik agi aa.."
no hal aaa!!!..

huhu . aku bukan tak nk balik . tapi parent aku baru aje sampai kat Padang nie . Abah , Ummi and aman . tq umi abah datang . luv u ..huhu..
"abah jOm nek motor jalan2 padang .. hahah"


nnt ajak mech race ngn aku . nek angkut


alexumar fokus d^ ^b

1 comments:

hanismi said...

waaaaaaaa
aku teruja tgk angkut!
giler best
pimp my ride!!
ko panggil pakcik tuh dtg mesia wat kat van aku plak..!

wahaha

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com