Oct 1, 2007

seniOr dulu , skrang , dan selamanya

. Oct 1, 2007 .

ok . saje aje nk tulis lagi .
aku singgah blog kawan nie . dier mengemukakan masalah budak2 kat Hira'
(budak mane sila tekan2 link2 yg ade tuh)

"budak skrang cam siut"
umumnye camtu aa dier cakap . nk thu lebih pi singgah blog dier..

aku terfikir . dalam penulisan dier kate senior dulu bagus ... garang ... otai .. maka junior pon menjadi terkawal ..

hm..

tym aku junior2 dulu ape cite aa? .. ape senioR2 aku buat sampaikan junior jadi baik cam aku?
heheh...
senior cam naim , suria , banis , aem , lan , fakru dan abe2 otai len ..
hahah...memori2..



linkbaru
docsayyid and nuryn iman

4 comments:

hanismi said...

aku senior!

[ AlexumaR ] said...

huhu..itu aku tau..

ape rahsia disebalik muka tenang?

hanismi said...

hehe...
jangan tido mlm...
esok pagi anda akan ngntuk dan blur
maka muka anda akan blur..

pendek kata
semua mende di keliling anda akan buat tak tahu...dan ia menjadikan anda setenang buaya di air....

Anonymous said...

buaya air atau buaya darat? hmmm :p

k.sarah

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com