Oct 5, 2007

aku mahu laila

. Oct 5, 2007 .

ok just quick post .

thx to mech kerana support aku..
maka aku dah bawak angkut . masih lom drift .

" adakah setiap perubahan benda yg tidak baik? . tapi kena kita selalu bersikap negetif terhadap perubahan? "

aku masih memberi peluang kepada dia . abg dier soh aku tgk2kkan dier..
hahahha..

ops2..rahsia k~

selamat mencari laila . LailatuQdar .
ibadah more , senyum ever more , less kutuk orang
"bomar , plz jadi diri sendiri ... kutuk lah saya"
hei!..sopot aa skit!

4 comments:

hanismi said...

serius ko bawak angkut?
muat ke ko nk masuk...x sangkut kepala??

ko letak sket gambo angkut..aku teringin nk tgk dow

thaaqhib said...

wahai kamu~

~johan adalah johanendon adalah thaaqhib~

weh..cane nak wat shotbox..begitu jahil aku~

erm...kat endon ade tat nenas tak?..email sepeket kat aku

[ AlexumaR ] said...

nnt aku rezki aku gna kamera mahal aku tangkap gmba angkut.

tapi takut tak dapat clear , kelajuan ia sangat lah mlmpaui batas.~

[ AlexumaR ] said...

senang aje nk buat ..

hm..
nnt aku ade masa aku bgtau..

email tart takleh aa..cma email camne nk buat tat..

sapea de resepi?>>??

tnya orang ske makan..hahah~

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com