Jan 19, 2008

tiada lagi

. Jan 19, 2008 .

"dekatnya kita dengan kematian . tiada siapa pon tahu . bila . camne . adakah kita bersedia ? adakah aku bersedia ?"


dlm keriangan aku bermain ngn aiman
" uma , mak atiqah supeki meninggal . barah "

termenung sebentar . aiman menarik2 tangan diajak bermain . tidak dilayan . umi melonjak dari kerusi . menanyakan semua "btul ke?" . bagai tidak percaya .
" tuh kawan umi tu . lect uitm kan ? inalillah"...

takziah kepada famili .
alfatihah

sape tak kenal pakcik Supeki yg sering kelihatan mmbetulkan kerosakkan elektronik skola dulu . aku terasa serba salah pula . aku mnyedari ade famili Hira' yg sakit bila buka YM . ade aje offline
msg yg masuk . byk benda merapu , tapi ade juga benda yg penting . berita . perkembangan . isu semasa .
selalu tak hiraukan . delete semua

(note)
baca dulu offline msg tuh . jgn mudah sangat nk close n delete all...hm

" nk ! nk ! nk ! "
berulang2 kali aiman ulang . rupanya aku sedang memgang teddy dier . tak prasan .
" tangan kanan aiman . cakap ape? . salam2 .. "
" time kasyih "

menyemak dalam cd lama2 . jmp cd yg aku dapat dari zahir ARRAID @ IPH . huhu
dah upload skit2 kat dalam imeem .
search arraid . insyallah kuar lah nnt .

selamanya

selamanya bangkit

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com