Jan 17, 2008

home at last

. Jan 17, 2008 .

tido pon tak nyenyak . ulang alik masuk bilik . cek beg . cek tiket . cek semua . takut2 ade yg tertinggal . cek list . habis semua di keluarkan . selepas itu di masukkan semua . sungguh risau

"weih satu umah nk pi lepak umah daus . ko dok sorang takpa ka? . nnt pagi buta aku balik"

jam menunjukkan sudah lewat . kedengaran bunyi riuh diluar bilik . "sudah balik joli laa tu" terdetik hati . mata tetap tidak mahu lelap

(alarm hp)
"weih uma! dah sampai laa bumi malaysia!!" . Tina semangat kejut aku keluar dari khyalan . "dei , kalo pape best , jgn lupe call aku tw . kita malaysia-lah . ko nnt balik dari Langkasuka , blikan aku coklat seguni k.."

kami berjalan berlawanan arah . aku pandang blakang , kelihatan Tina tgh gayut hp , sambil mmberi isyarat tangan untuk aku call dier tym holiday ini . jalan aje lah..

(dush)
kepala terhantuk samthing
"kapal terbang akan mendarat di Langkawi 10minit lg . terima kasih"
lalok , pening lalat , tak pasti...

turun kapal . amik beg . tiba2 terdengar suara memanggil
"tuh uma . yg pakai spek besar tuh....uma!!...uma!!"



aku pasti ini bukan mimpi.
im home

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com