Feb 11, 2007

bola dan kerja

. Feb 11, 2007 .

tgh keje

"ko rasa lawan sape esOk?"
"lawan ape nie?"
"terer ke dierorang?lama dah aku tak streaching nie.."
"terer ape nie?"
"badan cam penat sebab lama tak bersukan tau..ko slim takpe ma"
"slim ape lak nie?"
"eh?ko tak ikut ke?"
"ikut ape nie?"
"eh tak leh..ko keje esOK..takpe lah.."
"tak paham aa man.."
"takpe2..takde pape..(senyum kamb)"

- msg -
salam..mar pekabo?sehat?lma xjmp seh!heh..weh aku nk ajak ko grak skola hari ahad , kiteorang nk lawan f5 bola..amcam?kol 9pg stat! dtg tau?bakai baju itam tq "
- batt low -

- off hp -

saje aje nk buat aku tertny2..sabO den..
cits.huhu..tak kesampaian nk men.akhi bg report kang.bape ko kalah..huu..

lama tak bloggin . walaupun aku dOk depan komp aje keje tapi skill kena utamakn yg penting.bloggin bebile leh..cuba untuk hilangkan bad habits aku.huh..umi selalu pesan kang terbawak sampai keje kang..huhu..camtuh lah

"ma , i jmpt u tapi u kena ikut . i nk u tahu apa i buat . biar segala persOalan u terjawab k"

macam2 aku tahu..aku dah tekad..yg penting bila kita lakukan kerana ALLAH . kita berjuang kerana Nya
walau apa skali pon yg ada dalam tangan kita..jika tidak dilakukan dengan baik dan ikhlas..bila kita melakukannya untuk mencari kesenangan dunia dan isinya..maka tiada kepuasan disitu..mereka akan menjadi lebih tamak..mahukan lebih..

berpegang pada agama

mahu berjalan lurus

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com