Feb 2, 2007

hari2 yg lama

. Feb 2, 2007 .

a'kum
hamdulillah masih boleh nk membloggin . Dua tiga hari ini mmg satu jOurney yg amat panjang..mmg penat..(minum air jap)

(jap btul kan spek)

ok

bermula dengan perjmpaan pertama

"jika sahabat dahula tidak berkorban masa untuk menegakkan agama..mungkin kita takkan berada disini skrang"
"kalo kita tidak berkorban untuk agama , memahami dan mendalaminya , mnyebarkan kebaikkan..bayangkan generasi depan kita bagaimana.."


malam tuh mmg semua salah aku..aku tau.aku takkan paham.takpernah paham..

"ma , dOk umah aku ajar aku photosoap"
aku pon tak reti gak kawan..sori
hamdulillah ade aje tournament futsal.
bermain dengan baik..hingga mengalami beberapa kecederaan yg agk serius.hamdulillah masih boleh bermain.
walaupun tidak menang , perjalanan pulang diserikan dengan singgah ke Sg Gabai.

"atas lagi..air terjun best."
"weih penat nie.."

bush!!..

"sejuk gile air!!.."

rasa cam puas gile berendam cam bdak berendam (badak slim kot) . balik ngn badan yg penat . kepala pening . huhu~..terlalu byk tenaga yg digunakan.makan pon lupe..huhu.

"IB aku dOk umah ko"

------tido-----

syamil : aku nk pi Hira' nie pagi nie..jmp mllm ade hal skit..mau ikut?..
alex : tade hal aa mil

aduh..tak tahu lak budak2 balik minggu nie..knp pulak tunggu kat iph sampai 4 petang.tmpt yg aku agak sakit hati..dengan hati yg tidak begitu ikhlas , aku tunggu.

waduh..sudah byk hari aku tidak balik umah.penat.

keje pulak..

"saya nk bg lagu tuh..tapi kenape tak nk amik?...hm"

a'kum..jmp lagi nnt.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com