Feb 20, 2007

blaja dulu

. Feb 20, 2007 .

assalamualaikum
lambat skit bangun hari nie..

btul ke ble kite keje , khidupan kita akan berubah . kita tak leh idup cara maca kita hidup dulu.masa pon makin singkat , masa untuk kawan takde , untuk usrah , untuk men , untuk diri sendiri akan jadi lebih singkat..

"jika seseorang tuh dapat berjaya menguruskan diri time bekerja , maka apabila dier dapat blaja balik..dier berjaya untuk menguruskan diri untk study . tuh la bile tgk orang yg sambung blaja time lepas keje , mereka lebih mudah untuk berjaya.."

sambil tunggu costumer datang , time tuh sesi usrah ngn PD

okeh~

dapat gak men futsul ngn member . hamdulillah sahabat almannar dapat turun skali . walaupun sebelum aku bertOlak aku dilanda sedikit dilemma , tetapi hamdulillah pi gak akhir nya.
haha..mmg best aa men . walaupun mengalami sediit kecederaan tapi puas aku bermain..rugi aa almannar balik awal..leh pi minum2 japs.huhu

...
cincau~

1 comments:

thaaqhib said...

wah..aku stuju..blaja bekerja menjadikan kite mampu blaja dan bekerja...

tapi~ aku masih tak dapat lagi blaja bekerja walaupun sedang bekerja..

pilhlah kerja yang anda mampu blaja

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com