Mar 16, 2009

minggu itu part 2

. Mar 16, 2009 .

sambungan

minggu itu juga ulang tahun ke 15 Rumah Sakit Selasih . bawah KPJ Healthcare Berhad .
minggu itu juga pembukaan DC ( Dekan Cup ) di FK ( Fakultas Kedokteran ) UnAnd
minggu itu juga keluar result SPM
ada yg dapat bagus . terus diam . "nnt orang kata saya bangga lak "
ada yg tak kesah " dapat 10A , camtu2 lah .. malas aa pikir "
ada yg konfius . "serius ... ini aje yg aku dapat? hah?"
"setelah kian lama terseksa dalam penantian ... mungkin beri masa untuk redha "
segalanya ada hikmah .

pelikkan memikirkan . "senang sama2 , susah sama2 "
tapi peliknya . senang semua nk sama , tapi bila susah semua buat tak tahu .
tym kita blaja sama . happy , tapi tym aku fail . semua cam tak kenal aku aje . huhu

jgn tertipu dengan "kebersamaan" yg superfisial .
"owh ya , tym aku takde apa2 dan saling tidak mencukupi ... kita sama2 .. "
tapi tym aku memiliki semua nya . ayuh cepatlah aku lari dari mereka ...

"owh ya , mereka ada semua , ayuh aku bersama mereka "
tapi tym mereka tiada apa dan berduka . ayuh cepatlah aku berpaling muka dan buat tidak tahu apa2 .

these are plain hipokritos dan sellfish (sellcow) . mana pergi ikhlas ?
kengkadang adakh kita pernah terfikir . masih ada mereka yg ikhlas ? . atau hnya ada udang besaq sebalik batu kecik .
ada keuntungan untuk diri sendiri sahaja dalam kebersamaan . huhu (gelak)

"this kebersamaan buat aku gelak . nope! . if u ask me if there is any . ill answer nope! nadda! illek! . semua orang guna kebersamaan untuk diri sendiri aje . no gud . me dont like! "
mungkin mmber aku agak pelik .

tapi mungkin juga buat aku terfikir .

uma bersihkan hatimu dari debu dan noda . pasrahkan diri anda .
bismillah . dengan nama Tuhan yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
tiada apa yg diraikan . hnya selangkah mendekati mati . hm


insyallah post akan datang : definisikan blog kamu

(bersambung ... )

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com