Jul 9, 2008

selalu terbang

. Jul 9, 2008 .

a'kum dan salam sejahtera kepada semua .
bersyukur dengan internt connection yg agak bagus , dan komp yg mampu . ku masih buleh menulis .

edited
penulis dalam keadaan yg baik , sehat , tersenyum , sedikit kekerintingan rambut , berusaha untuk terus menjadi terbaik n bangkit . "waras pak" . dan masih lagi belum melaporkan pada pihak polisi . hu

minta maaf semenjak balik hari tuh , nie entri y kedua . mungkin ada benarnya kata2 en.LiVe , terlalu excited , semangat dan berkobar2 dalam diri untuk buat sesuatu , tak nk jadi cam dulu . sering ngorok di atas katil dan depan komp dan tv . makan tido dan solat . ingin melakukan sesuatu . tidak mahu rasa tidak puas hati . cuba dan usaha untk mendapat kepuasan . eheh

pertama2nya , saya bukan "selalu" balik . saya minta maaf kalo ade yg merasakan kepulangan saya sebagai "selalu balik mesia" . akan tetapi bukan saya yg selalu pulang , cuma kamu aje yg kurang pulang atau tidak pernah pulang lansung . hm . menikmati dan mensyukuri nikmat depan mata sebelum ilang nikmat dan tak keruan mencari .
"kamu2 oversea , saya hnya over'selat' "

bertemu teman2 yg ada , melakukan sedikit aksi2 yg ganas , dan kembara2 yg berhikmah (insyallah) , dan cuba tidak mnghabiskan minyk .


semenjak kenaikkan harga minyak yg sungguh menakutkan , bilangan kereta di jalan raya makin kurang . setiap pagi hantar akak pi keje , petang2 balik dari bertemu teman , jalan raya tidak sesesak yg aku bayangkan . semua orang dah terbang ka?


itu sahaja untuk hari ni . nk makan roti canai + nasi lemah + teh panas kurang manis
inilah Malaysia .. hm


" ...dan janganlah kamu sembunyikan yang hak itu , sedang kamu mengetahui." 2:42

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com