Jul 3, 2008

masa untuk pulang

. Jul 3, 2008 .

133 pagi 2 July
takleh tido . katil tak sedap . hati tertnya .
"ade ke barang tinggal ke?"

730 Bandara Padang 3 July
1 jam sebelum berangkat . melihat tiket aku . btul ke nie?

1030 time M'sia LCCT
sampai kat tepi kedai Boikot . member tertnya aku pulang naik apa . aku pon tak pasti . secara jujurnya aku tak tahu pon aku balik dengan apa . waaaa~

msg . semua kerabat

*buzz
"hah? uma balik hari nie? "

"siapa nie? tgh keje "

"sori tak leh jempt "

wah! . leh lupe bgtau aku pulang . bgtau umi abah aje . huhu


600 petang . Taman Sri Andalas . 3 July 2008
aiman lari2 . umah cun . tgk beg2 yg berat . terhenti

" im home "


alhamdulillah . moga kukuh dalam kebenaran . sentiasa betulkan niat

1 comments:

dhuat79 said...

u and awiz pls contact me, :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com