Dec 25, 2007

pulang + exam

. Dec 25, 2007 .

salam lebaran .
lebaran dah lepas daa..

pokoknya udah bape lama kecolongan kat umah retak aku nie . ngn cuaca hujan cam tak nk berenti hari ini . aku tahu Hujan itu rahmat . tapi umah aku masuk air kalo hujan . dari semua celahan retak . so byangkan dari pukul 3 pagi tadi hujab sampai 4 petang pon cam petanda hujan berenti mmg tak kelihatan...banjir2..aku lari umah..huhu

(susah nye nk tulis bek2)

2 benda aku rindu sangat skrang .
1) aiman
2)laksa asam . heheh

ok . dalam aku busan2 cuti . keje bukan men byk . tambah lagi ngn habuk buku yg perlu dibersihkan dgn membacanya . aduh ... ayuh2!

"uma kamu mahu makan ape hari ini . sy masakan"

haritu dah tulis panjang2 dalam blog . siap upload gamba agi . huhu . tapi tak post . sebab masa tak mngizinkan . kna jmp seseorang . so dah save . tapi lupe nk bw thmdrive . aduh . minggu lepas mmg best .
dengan Mesian Nyte and Depa Nyte . mmg hujung minggu yg sangat best . sketsa yng agak lawak .. aku enjoy gile ... tym dinner tuh mmg aa makan byk2 . siap ngn tupperware bawak blik~ huhu ..

skrang musim sakit . jiran blkg umah aku kena denggi . mmber aku semua sakit tekak . aku ngn demam agi . han dengan.....huh ...han aje yg sihat! . cis!
hari makin sejuk ...

insyllah aku akan pulang 11hb nie . cuti kejap aje . rindu sangat kat famili . hehe..
kalo ade rezki kita bersua nnt di...Malaysia


sebelum balik kena blaja dulu!..nk exam maaa...

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com