Dec 16, 2007

. Dec 16, 2007 .

a'kum kepada semua blogger

cam biasa aku bangun msg umi . just nk tnya kabaran
"umi kat medan tgh jalan2 . ngn makli and family"
waa .... dekat aje ngn sini . singgah sini!..huhu . kalo datang sini kang tak terlayan . byk kerja lak . tapi masih buat tak tahu . hmm
"umi dah balik khamis lalu . semua sakit perut makan makann indonesian yg tak sedap "

huhu . saya perut josseh! tak sakit pon!

bulan ini antara bulan paling bz . aku try tenang tapi cam kawan aku kate .
"tenang tapi buat kerja"
aduh . so seterusnya aku masih perlu bangkit dari tidur . penat gaks . aku nie dah aa sedikit skema . aduh . ayuh!

buleh katakan kaum india ramai kat cni . walaupun kbykkan mereka mmpunyai habit atau perangai yg agak annoyyin . tapi still kna sama2 mmbantu kan .
so sempena DEPAVALLI yg dua puluh tahun yg lepas , semalam mereka adakan Sparklin Nyte . sempena mnyambut Depavalli yg lepas tu.. huhu




aku mmg tak nk pergi dari awal . yer aa buat ape . dengar nya ade tarian2 , nyanyi2 , and tarian lagi . siap ngn dance floor agi . aduh . mmg joget sakan . (ops...tungguuu)
umah aku ngn 2 indians , ngn sorang pendatang terhormat . mereka tiga buleh kata tiap hari berlatih steps tarian dieroorang . ngn music yg melebihi tahap max . menunjukkan kesungguhan mereka .
kengkadang aku amuk aa gak . tapi dierorang pon sama2 mghormati...kan . so semalam aku bangun dari tido yg seperti biasa tidak nyenyak dibelenggu mimpi ngeri , dierorang panggil aku .
"dei uma , jap agi tgk dance kiteorang . komen skit ."
aku cam biasa aa tgk pon nk komen ape just say samthing gud aje aa . tak nk mrk cam frust lak .
"cam camtu dei . ok aje ke? .. aduh .. ko datang aks uma . datang aa . aku cuak nie.."

aduh . so aku datang aa nk support kawan aku nie .
tentatif dioerorang senang aje , tarian2 .. tarian lagi ... tarian lagi skit ... lagu ... jap . tarian lagi . sketsa . takde cakap2 pon . hahah . tapi aku dapat merasakan mesti lama ... so aku datang .

datang2 dapat survernior best . n ngn invitation kad yg sungguh cantik . tmabh lagi ngn baju sari yg berwarna warni . aku datang sempoi aje . huhu .

kbykkan tarian , percakapn semua dalam india , so seb bek ad indian senior sebelah , so leh jadi translator skit . oorang gelak . kami gelak . huhu . cam orag gile .


kami antara orang tak gile . huhu . tapi still . best



<

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com