Dec 12, 2007

malas kurus!

. Dec 12, 2007 .

a'kum kepada semua

aduh .

semua berdasarkan fakta . benda yg kita tahu kebenarannya . benda yg kita lalui dan kaji . bukan benda yg kita dengar2 . khabar angin . dan cerita2 . huhu

alhamdulillah .
"camne ko bertahan aa? "
"sape kate aku bertahan . aku turut sengsara . "

detik demi detik kita sama merasai tekanan itu . kebosanan . tensen . kerja . aduh . hm
cma takut jika semnngat dan kemahuan pupus dan tumpas pada kemahuan nafsu . aduh .
Ya Allah , .... berikan kekuatan ..


aku bangun2 tadi member bgtau kelas mula lmbat . aku siap2 . tgk2 dapat msg kelas dah nk habis . aku pelik . hm . Ya Allah . hm . aduh .
"jgn biarkan kemalasanmu memakan dirimu . jgn biarkan malas mu jadi gemuk "


aku nk kurus terurus .
aduh..~

1 comments:

Anonymous said...

huhu...da cukup kurus kot...hohohoho

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com