Sep 11, 2007

. Sep 11, 2007 .

a'kum
hamdulillah masih buleh nk usik komp
"jika ade orang salah sila bgtau..bimau'izhotul hasanah"


*sore orang terjerit


"kita buleh nasihat.kita leh bgtau tapi terpulang kepada orang tuh nk terima atau tidak.kita tak leh nk paksa"
"buleh ke kita dipaksa hormat orang , camne nk kita dihormati?"
[gelak tanpa sebab]
"jga fail ko umar.."
hahah..thx 'kak' aqilah


*jOm . lalui dua tiga hari disini..





beberapa hari lagi nk mnymbut Ramadhan Mubarak
*msg
"adakah umar mubarak bersedia mnyambut Ramadhan Mubarak?"
[gelak bersebab]


dalam blog lma
antara post awal aku ialah pada bulan ramadhan.aku ingat lagi tym aku tgh buat peksa.tgh nk berkejar masa sambil usha kat J yg dah tulis byk..
"saya nk bg flyers ramadhan"
ustaz masuk kelas mengganggu suasana suram.
aku sedikit terkejut...mungkin aku takut kots..
takut ramadhan kali ini aku lepaskan begitu shj~..


last ramadhan , aku masih ingat.aku sungguh semngat nk pi 1st tarawikh . dah pakai baju smart2..tiba2
"uma jmpt umi kat klia"
huhu..





aku dalam kelas tadi . mengalir air mata kawan...
"ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna..."
same here..~





selalu nk dekat ramadhan , selalu aje pandang ke blakang untuk make sure kita ade perubahan tak semenjak ramadhan lepas..adakah kita ini tergolong dari insan yg bangkit dan maju sentiasa..


aku usha2 bog lma aku..waduh syahdu..


"tak ingin ku biarkan ramdhan berlalu shj...takkan~"



alexumar @ Unand
masih tersenyum

1 comments:

Anonymous said...

"Jihad Ramadhan . fasting + hw"

macam kenal je?
O_o

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com