Jan 25, 2007

just me.. in a mood

. Jan 25, 2007 .

hamdulillah...
salam sejahtera semua...

"mar keje diam2 yek skrang.."
byk laaa..
ingat dulu MA bgtau yg permintaan orang luar sangat tinggi..perlu ade requirement yg ditetapkan..
"camtuh laa kat luar nnt.."

hasil dari men futsal 2 jam straight..mungkin sebab suasana yg agak basah dan angin yg mendayu membuat kan penat aku tidak sangat terasa time tuh..
habis aje men singgah mcD (ptt bOikot nie..cite kat post nnt)
"weih akak cun tuh ade lagi..ko pi refill air nie.."
sambil sapek dOk ng member dier...aku , afiq and arul burak2..
"kang dah dOk luar,byk macam perangai budak..macam2 ade.kita taklh nk tolak aje sebahgian.dan cop muka mereka sebagai rOsak dan takleh nk dekati..aku bergaul aje ngn semua orang..cam abg naim cakap makan , lepak , men ngn dieroang ok aje..tapi bile ade sesuatu yg dieroang lakukan yg bercanggah ngn apa pegangan kita..kita cakap..kita tOlak.."
"camne nk ubah kalo tak dekati?..."

something kita sama pendapat..(byk aa ko arul!!..)
semua basah bontot aje , muka pucat n high (too much sprite and air-cond) , time nie baru terasa pengumpulan asid laktik hasil respirasi anaerob otot aku..damn lenguh~penat..
"sapek jOm balik.."



hari nie cam pelik..
aku agak terlajak tido..balik lmbt..tido lmbat
"uma bangun..." (maya)
"uma bangun..." kali ke 3 kots
"knp nie..uma pening laa.."
"adah panggil.."
"knp?..
"adah soh basuh baju....(di edit)"
"ok"

cit..dikejut dari mimpi hnya utk basuh baju..
aku dah janji ngn oe nk pi umah dier hari ni..janji dikota.walaupon lmbat.
briefing pasal lagu baru..hamdulillah..byk aje lagu nk jaming ngn oe..jerit kt dlm bilik..
"time ko ade aku baru lepak dow..bile lagi nk jerit2..."
rockapella , fatih , alif , 786boyz , dhuat , dan byk lagi..
......
tertido
......
bgun2
"awiz..aku rasa lain aa.."
solat.termenung.pelawaan mkn ditOlak.blur.nek kete.hmpir lggr olang.burak.sampai.call.ketuk.dok.blur lagi

"sape kat luar!!..kenape ketuk2!!..sape kat luar tuh!..jawab laa!"
adah..uma laa~
just me..in a mood~

3 comments:

Aisyah said...

mood yg brubah2... ending die klaka.. hahu... adah glabah takot pencuri ek.. hu hu..

[ AlexumaR ] said...

huhu..camtu laa..

byk sangat kecurian aa skrang!...

Ahmad ibnu Khairuddin said...

tu la...sapa soh rumah lawa sgt..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com