Jan 29, 2007

idea dan suara

. Jan 29, 2007 .

a'kum..
lama tak bloggin nie..makin byk blog yg best2 aku jmp..kang aku letak dlm link aku..huhu
"kalo ade rg aku tak kesah nk perform lagu ***** (di edit)"
camtuh laa plan ngn awiz..khas untuk layar tanchap


"ko tunggu aku kat depan PKNS..aku baru balik keje"
ham dah sgnal kat aku awal2..aku pon tunggu dier datang..
"kang ko blnja aku tshirt BANGKIT k..huhu"
buzz
-msg-
"weih ko kat mane..ko dtg ak?..jgn camni"
"sori aa ma..aku kt bangi..jap agi aku balik"
buzz
-msg-
"aku tak leh dtg aa..mgkin kena tido cni"
off hp

aku datang jmp along SD . gile sebOk tgk sape datang layar nie..
mula dgn Pot Innuendo berpakaian ala2 baru bangun tido . baju yassin ngn kain pelekat , buka majlis.dier amik semua barangan yg boleh mengeluarkan bunyi cam jembe , harmonika (rm2.99) , shaker , dll
"sape yg tau men benda nie (angkat barang musik) sila kedepan..jOm jamming same2" ...byk kali gak aa dier ajak..

buzz2
-msg-
"ko kat mane..aku agak tidak sihat..camne esOK?..aiman dah carik orang?"
-reply-
"aku kat layar tnchap..dtg aa.best...pasal aiman,ko kna tnya dia"
off hp

byk band perfOrm.antarannya HUJAN , infinatez ... byk gak org baca puisi and sajak~dn lelain..
pusing2 nmpk aje org yg ku kenal..haha..malu aje aku..~
infinatez time last2 buat lagu Anugerah terIndah..gile rawk..

hamdulillah mmg satu pendedahan baru..
-off minda-

buzz
-msg-
"ko datang kol bape?..dtg camne?..sampai kat umah aku kol 9 tau..byk kena berlatih nie"
aduh.mullah da panggil nk buat latihan..aduh..trus siap and bertOlak.sampai Klang tak tau nk amik bas ape..men naik aje..

-msg-
"aku nek bas **** pi umah ko..btul ke aa?"
"btul..ko trun kat kedai blakang umah aku"

seb bek btul.sampai trus berlatih.aiman for sure lmbat skit..tapi aku trus berlatih
sampai kat knduri lmbat..
"dia nk tunjuk aa alunan nasyid nie..orang2 cni tak sOleh sangat..saya nk kamu tunjukkan keindahan nasyid"
camtuh2 laa..

(atas pentas..byk hal laa)

makan byk.balik amir drOp me at mesjid .
-hajat-
kuar dari mesjid..ngn hati yg tenang.tgk hp
-call-
"aku nk jOin leh?"
"btul ke..bile ko pk camni?."
"lepas aku bertafakur dgn lama..leh tak?"
"nnt aku inform kan"
-off hp-

"cantik hp..dik..cantik hp"
Wan Jo kt blkg..gile cuak..

jalan ke library.panas.nmpk berdua2.fuhh..otak pikir.
"afiq..aku nk pi umah ko leh aks?"

tamat

blogger add alex dalam myspace.visit my myspace www.myspace.com/alexumar
kat situ byk band yg perform malam tuh..termasuk HUJAN dll..
hujan paling best~

harap semua blogger berwaspada..skrang musim kecurian.mmg byk kes2..
umah alex kena masuk pencuri.tapi takde pape yg dapat diambil.
kete umi kena strip..tapi takde pape yg di ambil.cma semak aje..

hati2 blogger.jgn biarkan mrk "mencuri" anda..



0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com