Nov 16, 2009

jam 5.42 pg

. Nov 16, 2009 .


assalamualaikum

mungkin ramai yg tertnya.ramai juga yg tak kesah . huhu
alhamdulillah aku skrang pindah ke CUCMS . mungkin untuk masa ini , keputusan ini yg terbaik . aku serahkan semua padaNya . di mana pn tidak akan aku putus asa . terus melangkah .


datang sini jumpa semua kawan2 lama , apis , awal2 dah jumpa . tym "orientasi 1 hari" . arul , juawaidi , aliah tarmizi . jmp tiap hari . lect hall sebelah2 aje. huhu , alhamdulillah .
sampai skrang aku masih merindui semua kawan2 kat padang. harap mereka memahami . sentiasa mendoakn mereka . ukhwah tidak ada batas jarak dan waktu


" mmg keadaan sini (padang) sangat2 menekan . mane taknye . semua dah pindah ke m'sia . tapi yg aku tahu , yg ada kat sini sure tabah gile . " kawan aku bgtau


" semuanya ada hikmah . aku rasa hilang skit dok sini (mesia) ... rindu mereka " curhat aku


aku rindu jamming atas katil . huhu


ini last makan bersama . buka puasa . huhu





tertarik nk online . usha2 5forty2 . dierorang dah keluar "album" baru . cepat2 aku bli . alhamdulillah harini sampai . thx . teruskan juang .

hadiah utk hari ini . huhu

2 comments:

Basyir K. said...

salam ... lame x chat dgn ko. hrtu raye pun jumpe kejap je. so, gudluck la di cucms, moga tercapai segala cita2. krm salam aku kt semua membe2 hira' sane esp arul ... miss gle la ;p

doaku utkmu selalu ...

Khazinatul_Asrar said...

owh, br tahu pindah cucms rupanya. la ba'sa, kat mana2 pun boleh belajar ryte? tinggal nak atau tak je. Ok, slmt berjuang!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com