Nov 19, 2009

5forty2 dah angkat mic balik!

. Nov 19, 2009 .


salam'alyk . buat iklan free sat .

11.11.09 sudah tiba.

5forty2
datang lagi, kali ini dengan mixtape Angkat Mikrofon Vol. 1. Mixtape homemade ini datang terus daripada ketuhar 542, enak dilayan panas-panas. Lagu-lagu yang menjadi inti mixtape ini adalah:

Datang Balik
Prop Ganda
LuBeLi
Silap Lalu
ASWJ
She-Sha
Rilek
Balada Palestine (feat. Demascus)

Semua ini hanya dengan RM3*. Jika berminat untuk dihantar melalui pos** boleh hubungi:542music@gmail.com atau 013-2928570


harituh aku ternmpk iklan nie . terus call no di atas . alhamdulillah dpat dah cd yg dinantikan . mmg panas , mmg kreatif , kritis dan bermanfaat .

antara lagu yg aku ske , Silap Lalu , ASWJ , Rilek dan Balada Palestine . mmg buat aku terpikir . huhu .

dah ripped dah dan dah mula nk upload untuk "simpan" . aku siap bli tshirt ( limited edition). mmg best . tapi aku sarankan untuk BLI LAH ORI . support industri "nasyid" . huhu . dier pos terus ke pintu umah . heheh .

" kebaikkan macam mane yg harus kita lakukan , kebaikkan macam mana yg harus kita jalankan ... "

3 comments:

.:sin_bad:. said...

ni band yg ko tubuhkan dgn amz ke? 5402/542? aiseh, ko xde xde sape nk lead...

Alexumar said...

ish! . bukan laaa . itu band lain . ish! ..

bile kita nk jamming2 duet agi..

.:sin_bad:. said...

uish, bkn duet la. trio! kalo bleh nak lengkap 5th line... huhu~
insyallah kalo ada kesempatan. aku akan polish skill lagi!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com