Aug 18, 2007

tahi pulang dan pergi

. Aug 18, 2007 .

a'kum



aku dah lma mula kelas tapi tak cite pape pon~
"uma , saya rasa kita sudah lmbat aa"

aduh.
pakai kasut olskul aku . terus ngn set pakaian "tahi cicak" terus jalan .
masuk kelas dengan penuh semangat , dosen cakap
"bisa ngerti apa yg saya ucapkan?.."
aduh..

mula aa blaja , mula amik note , mula baca , mula buat rajin
"gile skema ko!" jerit dia
aku amik batu kerikil baling ke arah kepala dahi besar dier . walaupon hnya dalam imiginasi aku , aku dapat bayangkan kalo btul2 sure bertobek dahinya yg luas , yg mmbulehkan semut dehidrat melintasinya..

*wah2 sedap kutuk org..*



"benda skrnag senang aje , ko usaha lebih , ko dapat lebih . dosen bg itu aje.y len ko kena carik sendiri"
sebelum umi balik harituh , umi kate
"awal nie semua nmpk bek , insyallah makin lama2 kang kuar aa sifat sebenar mereka . buruk baik , kite kna pandai manage , here takde sape selain kita . jgn buang masa kita untuk menghiraukan benda2 remeh ni . lastly korang akan tau siapa yg kawan , siapa yg "kawan"


hnya kita dan cita - cita

aku kena marah sebab jujur ngn diri aku.
"ish..knp ko cakap camtu..tak elok aa."
hahah .. tau aje kutuk orang . benda betul kengkadang sakit didengari
"tak lalui , tak tahu kan?"
huhu...selalu aku cakap benda tu . tak adventure aa kalo semua bnda nk hepi aje . camne dier bangun dari jatuh tuh yg buat dier manusia lebih baik~



apesal aa pmpuan nie sengal sangat?byk sangat ayat camnie..
"kalo aku salah sila tegur"
*ditegur*
"ko takde hak nk tegur aku . ko sape?.."
hahah . sengal
*p/s : aku pon sengal gak~



"kalo tak dapat balik mmg aa..tensi aa..aku nk balik"
eh?..
baru aje samapi dah piki nk balik
aku bersyukur aku masioh buleh fikir untuk pulang . ada yg mesti tunggu 2 , 3 tahun baru leh pulang .
yg nk pulang ke mesia tuh jgn aa yoyo enjOy . gue kat sini jeles tu..haha..
"aku balik insyallah akan makan and menggemukkan diri"


ramai gak member yg dah ddan nk pergi oversea . kebnykkannya ke timur tgh
"kan ramai murabbi agung lahir di bumi timur tengah ... aku nk jadi cam dierorang"
abe2 stEm , oe , bk , akhi , dll..gud luk kat sana . hnya dOa ku utus dari sini..
ameen~






jgn2 ko akan cakap benda sama cam aku
"weih . aku rindu mesia aa"



mrEd , dal , tasn , shuke , nad , alex (cameraman)


"kim salam pak lah"







2 comments:

ark said...

korang g mane tu..adek aku pun ade.heheh

"aku rindu msia,aaaa"

[ AlexumaR ] said...

just menikmati keindahan alam selagi ada masa dan kemahuan..

huhu..

"rindu.."

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com