Jul 1, 2023

. Jul 1, 2023 .


 

aku terjumpa gamba ni

aku nk komen sorang2, supaya aku masih igt

Usamah Othman: alhamdulillah dah kawin, keje shah alam, ada aje jmp. jarang2.

Azri iskandar: Master Surgery in UKM. harituh jmp masa ayah dia meninggal, sgt kurus. sedih pulak tgk dia macam tuh. teringat masa zaman HO, aku takkan mungkin lepas tanpa sahabat baik macam azri. dalam dan luar hospital dia tolong aku. Moga Allah permudahkan urusan dia mcm mana dia mudahkan urusan orang sekelliling dia

Fayyad: alhamdulillah dah kawin, cuma aku tak sempat nk pergi, dulu katanya keje BPLab. 

Rahman sayuti: tak sure

Aqiel: tak sure,  nmpk dlm Fb shj

fawwas: mutawif tersohor. hebat!

marwan zaidi: tak pasti, duduk kedah rasanya. 

Amir Fathi Adenan: last tahu Dr di slim river/teluk intan. 

Ibrahim zamani: katanya ada di johor, tapi bila smpi KL sure tak sempat nk jmp

muadz raji: tak sure

izzudin selamat: haidar kata din ada di ipoh, 

fahmi fauzi: orang femes deco malaysia

haidar mahmud: mufti/mudir sekolah di ipoh.

fathin: masih ada di shah alam. roger aje 

bazli : tak sure

muhammad Ali: tak sure

tayyib: s27

zaki: tak suke

azrul azlan: pomen terbaik. tq tolong aku masa exciden haritu kaget gak

afiq Abdullah: peguam tersohor shah alam

ibrahim juffri: Miri anak 5 haha

aiman raji: not sure 

helmi: tak sure

basyir K : Dr di seremban dan putrajaya. orang besar seremban hah

zulkamal: masih arkitek terrsohor

Jannatulfirdaus: masih di jeram. 

Sohaib : tak pasti 

akhimullah: Dr berjaya di Klang

Mahfuz Mahmud: Bisnes dalam perladangan yg berjaya di Pulau Indah

Shukri Khalis: Dr di perak

Khairi: tak sure


nampak tak berapa ramai tak sure.
moga Allah tautkan hati kita dengan ALquran dan Sunnah

moga Allah kumpulkan kita semua berama di syurga insyallah

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com