Apr 12, 2010

syukur

. Apr 12, 2010 .

salam'alyk

sampai hari ini aku cuba untuk elok kan komp Dell Mini aku yg sengal ini . aku masih bersabar . tunggu along elokkan

aku miss Dinner Alumni haritu . demam . maaf kawan2


aku bersyukur .

hari ini aku full tank penuh schedule . kelas dan discussion .
time aku nk balik nmpk A tgh makan . tegur

"takkan makan sorang . geng mane? "
" just finish meeting . mmber lain dah balik tido "

aku blah sambil buat peace . btul . tak best makan sorang

petang perjumpaan . habiskan borang2 untuk meminta duit . doakan aku dapat .

balik umah . bli eskem . duduk kat buaian . tgk awan

aku bersyukur!!!

Alexumar
Cyberjaya

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com