Apr 7, 2009

bukan hnya awan hitam

. Apr 7, 2009 .



salam'alyk .
it my last week in this 6th week for this block . alhamdulillah its better and im trying my best to istiqamah doing it . got exam next week . tuesday and thursday . rite aziz? huhu . need to recall back my notes . alhamdulillah . im happy .

an advice for is a good thing . setiap manusia itu pasti akan buat salah . dan sahabat yg baik akan menasihati sahabatnya yg lain . dengan cara yg terbaik . huhu .
kita ada pilihan untuk menerimanya bagaimana . menampkkan hnya sisi buruk nasihat , atau menerimanya , atau hnya buat bodo . huhu ... bisa aja kita mengamuk dan rebelious . huhu

bg aku , setiap nasihat itu pasti terasa , sakit , rasa "erk" di hati ... tapi bg aku itu hnya prosedur hidayah . huhu . moga kita diberi taufeq ... huhu . sabar . proses . do the right thing . mujahadah . n istiqamah

"im still shocked with all the news i've heard this month .... "
Alfatihah . moga tergolong bersama orang mukmin . moga menjadi pengajaran untuk kita semua . agar tidak leka .
mencukupkan persiapan . melakukan tanggungjawab kita sebagai khalifah dimuka bumi . jgn nafikan . jgn ketepikan . dekatkan hati padaNya ..

" THIS IS PERSONAL!! "
hampir hilang sabar ku . aduh . lawak pon ada . tapi hnya perkara remeh dan tidak penting . kemahuan yg tinggi . pasti usahanya pon tahap maksimum . huhu . bukan rezkikan? .. huhu
pastinya bukan teman gado dan mencipta persengketaan yg perlu . tapi yg mendamaikan dan menenangkan keadaan . jgnlah kita jadi batu api , mahupon menyiram minyak tanah pada api y kecil . huhu . ayuh kita damaikan . tabur pasir pada bara api itu . huhu ..

aku tetap tidak puas hati , aku cuba perbaiki apa yg bisa . buat yg terbaik dari diri ku . huhu .


baru aja donlod House S05E20 Simple Explanation HDTV XviD-FQM . antara episod best yg aku tgk . promot2 . huhu

aku berharap tidak hnya kata2 tapi amal and actionnya membuktikan semuanya .
aku pon buat salah kan? huhu

jgn jadi pengecut
Padang

AlexumaR

1 comments:

Anonymous said...

ni mesti sebab kalah main futsal ni...
personal...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com