Sep 24, 2008

apa kabar ramadhan?

. Sep 24, 2008 .

salam sejahtera . salam ramadhan kepada semua .
"apa kabar amalan ramadhan?"
setiap hari ada aja teks msg yg aku terima menanyakan persOalan itu . biar setiap hari aku di ingati .

rasa lama sungguh tidak update . tapi surf2 rupanya ada lagi lama tak update . hehe .
saya mahu angkat tangan dan mngaku . saya silent reader blog teman2 . ada aja yg takpuas hati dengan silent reader nie . yg hnya baca dan tafsir sendiri dalam kepala dier sendiri .
"tinggal komen pon tak nk ... tau2 orang dah pndang aku pelik "
aku buat part silent reading aje . komen2 dan berpikiran buruk itu selalunya tiada . insyallah . selalu tiada ide . dan dalam keadaan blur .

kalo kamu rasa blog kamu tiada orang baca . kamu silap . kamu silap besar . huhu .

"kuasa di tangan kita . kita perlu sedar aje . apa yg kita nk gna kuasa ini kearah kebaikkan atau hnya nk "up" kan diri sendiri "

khamis lepas baru ajer aku kuar dari rumah sakit . setelah di sahkan mengidap penyakit DBD ( Demam Berdarah Denggi) . dengan kerendahan thrombosit yg amat . letusan kapiler2 darah yg menakjubkan . tambahan suhu badan hampir mendidih neuron . alhamdulillah saat ini aku sudah sihat .
"alfa! kamu tidak boleh ajak dia main bola , dia belum sepenuhnya sihat "

terima kasih kepada sponsor . kepada semua yg mendOakan . tidak henti untuk bersyukur . (tersenyum)


"aku sanggup terima tanggungjawab , aku sanggup menerima tawaran itu . hnya keraguan timbul bila aku tidak dengar lagi kejujuran . tidak nmpk lagi sokongan dan ketelusan itu sendiri . merasakan diri tidak layak bukan lagi satu alasan . perasan yg menangguhkn itu tidak akan menghasilkan keputusan . hnya timbul gosip dan kata angin2 yg busuk lagi berbaur fitnah . mula dengan perkara kecil . baby steps ... "


tiket dah bli . duit hampir habis buat bayaran yg tertunggak .
27hb September 2008 . sebelum asar . kalo tiada halangan akan tiba di KL Sentral .

aku akan pulang

" selamat menghidupkan sepuluh terakhir "
selamat2 ... hm ... selamat mencari laila

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com