Jun 12, 2008

ungu terus senyum

. Jun 12, 2008 .

a'kum .
aku sentiasa bersyukur . dengan nikmat , dengan hidayah , dengan segala yg aku dapat rasai sampai hari ini .
sedang aku study .
" aku kat jakarta nie!!!! ... "
wah kalo ikutkan diri . nk aja berlari ke jakarta saat ini juga . tapi merasakan ada juga ukhwah . tidak akan lari mana pon . huhu . selamat berukhwah di sana .

byk betul berita2 baru yg aku terima . sampai skrang bile pikir buat aku senyum aje . dalam masa sama , berita2 yg gumbira ini di hiasi dengan berita2 dan tanggungjawab yg mendatang . urusan dan disiplin yg perlu diperbaiki .ayuh ...

ini lah ketika mana aku rasa bersyukur . bersyukur untuk terus tersenyum .


tgh dalam kelas . ganas pulak dosen ini .
*buzz....
" buleh tak uma balik tarikh ini ...."
msg yg lma ku tunggu ..


insyallah buleh . insyallah tarikh sebenar akan diberitahu dalam blog ni k .

" kamu nmpk cantik dalam ungu ..."

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
http://alexumar.blogspot.com is proudly powered by Blogger.com | Template by Agus Ramadhani | o-om.com